Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022

Stray dog song - Το τραγούδι ενός αδέσποτου σκύλου

 


I'm  a stray dog

I get anxious when 

many people are close

They kick and punch me

and throw stones at me

and I bite and growl  

or piss their shoes,

Some people feed me 

so I wag my tail, and I make 

a happy bark

I even let them pet me

but I don't give a dime about

all these folks

I just walk among them 

most of the times

for your scent I follow

struggling to find you

So I wander through the streets

of the city searching, seeking

but years have passed by

and I'm an old dog now

I follow your scent, 

to find you

but my feet are heavy

and my smell isn't so good anymore

my eyes burn and my ears are almost deaf

still I follow your scent through bad people and good

'till I 'll lay down and leave my final breath


Είμαι ένα αδέσποτο σκυλί

αγχώνομαι  όταν

πολλοί άνθρωποι είναι κοντά

Με κλωτσάνε και με χτυπούν

και πέτρες μου πετούν

κι εγώ δαγκώνω και γρυλίζω

ή  τα παπούτσια τους κατουρώ,

Κάποιοι με ταΐζουν

οπότε κουνώ την ουρά μου και χαρούμενα 

γαβγίζω

τους αφήνω ακόμη και να με χαϊδέψουν

αλλά δεν δίνω δεκάρα 

για όλους αυτούς

Απλώς περπατώ ανάμεσά τους

τις περισσότερες φορές

γιατί την οσμή σου ακολουθώ

πασχίζοντας να σε βρω

Περιπλανιέμαι λοιπόν στους δρόμους

της πόλης ψάχνοντας, αναζητώντας

αλλά πέρασαν χρόνια

και είμαι ένα γέρικο σκυλί πια

Ακολουθώ τη μυρωδιά σου,

για να σε βρω

αλλά τα πόδια μου είναι βαριά

και η όσφρησή μου δεν είναι τόσο δυνατή

τα μάτια μου καίνε και τα αυτιά μου είναι σχεδόν κουφά

μα ακόμα ακολουθώ τη μυρωδιά σου μέσα από κακούς και καλούς ανθρώπους

Μέχρι να ξαπλώσω και να αφήσω την τελευταία μου πνοή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου