Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

Hello sparrow my friend - Γεια σου φίλε μου σπουργίτη

 


Hello sparrow my friend

do you have a message

sent for me?

Do you bring news

from worlds beyond our

understanding?

Talk to me my grey-brown friend

reveal the meaning of life

I admire your simplicity

the austerity you embrace

in food, in colors

how you fly, how you chirp

such beauty hiding

in your ways

Are you a messenger of heavens

or a philospopher of poverty

a beggar or a king?

Forgive me for being indiscreet

and fool

Having such a companion

is a reason to rejoice!


Γεια σου φίλε μου σπουργίτη

έχεις  κάποιο μήνυμα

για μένα;

Φέρνεις νέα

από κόσμους πέρα από 

όσα κατανοούμε;

Μίλα μου καφεγκρίζε φίλε μου

αποκάλυψέ μου το νόημα της ζωής

Θαυμάζω την απλότητά σου

τη λιτότητα που εγκολπώνεσαι

στο φαγητό, στα χρώματα

πώς πετάς, πώς τιτιβίζεις

τόση ομορφιά κρύβεται

στους τρόπους σου

Είσαι αγγελιοφόρος των ουρανών

ή φιλόσοφος της φτώχειας

ζητιάνος ή βασιλιάς;

Συγχώρεσε με που είμαι αδιάκριτος

κι ανόητος

Να έχεις  τέτοιο σύντροφο

είναι λόγος να χαρείς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου