Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022

Ithaka of waves- Η Ιθάκη των κυμάτων



I blinded Polyphemus

the mighty cyclops

Poseidon threw

his oceanic curses

upon me

How many years

spent struggling with the sea

in order to find my way home

still I see water around me

Ithaka, is it real

or is it just a dream

dreamt by albatrosses and seagulls

seeking for my island

I made a house of waves

this is my home, my Ithaka,

my journey


Τύφλωσα τον Πολύφημο

τον πανίσχυρο Κύκλωπα

Ο Ποσειδώνας έριξε

τις ωκεάνιες κατάρες του

πάνω μου

Πόσα χρόνια

πέρασα παλεύοντας με τη θάλασσα

για να βρω το δρόμο για την πατρίδα

ακόμα βλέπω  γύρω μου νερό μονάχα

Ιθάκη, υπάρχει

ή είναι απλώς ένα όνειρο που

ονειρεύτηκαν άλμπατρος και γλάροι

αναζητώ το νησί μου

έφτιαξα ένα σπίτι από κύματα

εδώ είναι η πατρίδα μου, η Ιθάκη μου,

το ταξίδι μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου