Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022

Seppuku - Σεπούκου

 



When snow falls

an eldritch silence

is all I hear


When snow falls

dying songs

burn my ears


When snow falls

they haunt me 

life equals fear


When snow falls

white is the colour

of my tear


When snow falls

the cloudy sky

seems so clear


When snow falls

footprints I see

demons are near


When snow falls

screams aloud

the silent seer


The snow has fallen

the sword is hungry

it knows what has to be done


The curse breaks

steel penetrates my stomach

drinks my blood, spills out my guts


Snow turns red

my eyes are black

in this blade resides my shadow

my final spark



Όταν πέφτει χιόνι

μια απόκοσμη σιωπή

 ακούω μόνο


Όταν πέφτει χιόνι

τραγούδια θανατερά 

καίνε τα αυτιά μου


Όταν πέφτει χιόνι

με στοιχειώνουν

η ζωή είναι φόβος


Όταν πέφτει χιόνι

λευκό είναι το χρώμα

του δακρύου μου


Όταν πέφτει χιόνι

ο συννεφιασμένος ουρανός

φαίνεται τόσο καθαρός


Όταν πέφτει χιόνι

ίχνη βλέπω

οι δαίμονες είναι κοντά


Όταν πέφτει χιόνι

ουρλιάζει δυνατά

ο σιωπηλός μάντης


Το χιόνι έχει πέσει

το σπαθί πεινάει

ξέρει τι πρέπει να γίνει


Η κατάρα σπάει

το ατσάλι το στομάχι μου διαπερνά

πίνει το αίμα μου, μου χύνει τα σπλάχνα


Το χιόνι γίνεται κόκκινο

τα μάτια μου  μαύρα

σε αυτή τη λεπίδα κατοικεί η σκιά μου

η τελευταία μου σπίθα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου