Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

Mad prophet blues - Μπλουζ του τρελού προφήτη

Αποτέλεσμα εικόνας για lailoken

Day after day
My night's getting longer
Spring after spring
My garden flowers wither
A paradise found
Proved to be a hideous hell
Sparrows fall
Dead on my balcony
I chant psalms
Like a prophet lost his god
My Apocalypse is here
I tremble as my sins reveal
I cry, yes I cry
My tears are burning my very soul

Μέρα με τη μέρα
Η νύχτα μου πιο μεγάλη γίνεται
Κάθε καινούρια άνοιξη
Τον κήπο μου μαραίνει
Ο παράδεισος που βρήκα
Απαίσια κόλαση αποδείχτηκε πως είναι
Πέφτουν τα σπουργίτια
Στο μπαλκόνι μου νεκρά
Ψέλνω και πάλι ψέλνω
Σαν προφήτης πού 'χασε το θεό του
Η Αποκάλυψή μου είν' εδώ
Φανερώνονται τα κρίματά μου και τρέμω
Κλαίω,ναι κλαίω
Τα δάκρυα καίνε μέχρι και τη ψυχή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου