Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

Αντικοινωνικός



Τον πόνο σου αν θες να πεις

βρες κανέναν άλλον 

το χρόνο μου δε σπαταλώ

στα προβλήματα των άλλων

Να σε ακούσω πραγματικά

δεν έχω καμιά πρεμούρα

καλύτερα γι' ανάλυση

να πάω να δώσω ούρα

Όλη τη μέρα αν έχεις όρεξη

κάθισε να γκρινιάζεις

αλλά άρχισε σιγά σιγά 

τη γωνιά να μου αδειάζεις

Μη προσπαθείς να μου αλλάξεις

τη γνώμη μου με νάζι

δεν είναι ότι δε σε συμπαθώ

μα ότι δε με νοιάζει

Ξέρω πως σε μένα νόμισες

πως βρήκες ένα φίλο 

γι' αυτό σου λέω φιλικά 

να πας και να πάρεις σκύλο

Αν ήθελα κοινωνικούς δεσμούς 

κι άλλα κολλητηλίκια 

θα γινόμουν καφετζής

και θα κολλούσα μπρίκια

Κάνε λοιπόν τη βόλτα σου

και μη μου χαλάς τη σιέστα

γιατί τα μπινελίκια σου θα φας

και θα ζητάς και ρέστα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου