Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

With my own hands - Με τα ίδια μου τα χέρια

 


I took the book

the book that will raise the dead

and held it

held it with my hands

felt its cover

what a strange feeling

its leather

made memories awake

the red ink letters

had caged spells long forgotten

utterly forbidden

I read the book

again and again

and I don't know why but

it reminded me of you

then it hit me like a lightning

the memories of you

came from the cover

the leather cover made by human skin

and, God help me, it was your own skin my love

for I had made this book with my own hands


Πήρα το βιβλίο

το βιβλίο που τους νεκρούς ξυπνά

το κράτησε

το κράτησα στα χέρια μου

ένιωσα το εξώφυλλό του

τι περίεργο συναίσθημα,

το δέρμα του

ξύπνησε αναμνήσεις,

τα γράμματα από κόκκινο μελάνι

είχαν φυλακίσει ξόρκια από καιρό ξεχασμένα

και εντελώς απαγορευμένα

διαβάζω το βιβλίο

ξανά και ξανά

και δεν ξέρω γιατί αλλά

μου θύμισε εσένα

μετά με χτύπησε σαν κεραυνός

οι αναμνήσεις σου

ξύπνησαν από το εξώφυλλο

το δερμάτινο εξώφυλλο από δέρμα ανθρώπινο 

και, Θεέ μου βοήθησέ με, ήταν το δικό σου δέρμα αγάπη μου

είχα φτιάξει αυτό το βιβλίο με τα χέρια μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου