Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Η Παλιά Θρησκεία

Αποτέλεσμα εικόνας για olympian gods

hplovecraft.com

Ολύμπιοι Θεοί! Πώς μπορώ να σας αφήσω να χαθείτε
Και την πίστη μου να εναποθέσω σε αυτή τη νέα χριστιανική θρησκεία; 
Μπορώ να παρατήσω  τις θεότητες που ξέρω 
Για εκείνον που σε ένα σταυρό για τον άνθρωπο έδωσε το αίμα του; 

Πώς στην αδυναμία μου μπορούν οι ελπίδες μου να εξαρτώνται από 
έναν μόνο Θεό, αν και ισχυρή είναι η δύναμή  του; 
Γιατί ο Ζευς δεν μπορεί τη βοήθεια του να δώσει, 
για να απαλύνει τον πόνο μου και να ελαφρύνει  τη δύσκολή μου ώρα; 

Δεν υπάρχουν Δρυάδες στα δασώδη όρη
Στα οποία απεγνωσμένος συχνά τριγυρίζω; 
Δεν υπάρχουν Ναϊάδες στις κρυστάλλινες πηγές; 
Ούτε Νηρηίδες  στον αφρό του ωκεανού; 

Γρήγορα απλώνεται το νέο· η παλιά  πίστη φθίνει. 
Το όνομα του Χριστού αντηχεί στον αέρα. 
Αλλά η κατεστραμμένη ψυχή μου στη μοναξιά ποθεί 
και δίνει στους Θεούς την τελευταία τους προσευχή. 

Χ.Φ. Λάβκραφτ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου