Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Πρώτη αγάπη

Αποτέλεσμα εικόνας για first love painting

poetseers

Ποτέ ξανά δεν ένιωσα τον εαυτό μου κεραυνοβολημένο
Με αγάπη τόσο ξαφνική και τόσο γλυκιά. 
Το πρόσωπό της σαν γλυκό λουλούδι  ανθισμένο
Και μου έκλεψε ολοκληρωτικά την καρδιά .  

Το πρόσωπό μου έγινε χλωμό, θανατερά χλωμό. 
Τα πόδια μου αρνήθηκαν τη φυγή, 
και όταν με κοίταξε πόσο υπέφερα καημό
η ζωή μου και όλα έγιναν χώμα από τη γη.  

Και τότε στο πρόσωπό μου  ανέβηκε το αίμα
και με τύφλωσε αμέσως. 
Ολόγυρα οι θάμνοι και τα δέντρα 
Φάνηκε μεσάνυχτα του μεσημεριού το φως. 

Δεν μπορούσα τίποτα να δω , 
άρχισαν να μιλούν τα μάτια μου . 
Μιλούσαν όπως με τις νότες το έγχορδο , 
και το αίμα έκαιγε γύρω από την καρδιά μου.  

Είναι λουλούδια του χειμώνα επιλογή
είναι πάντα χιονισμένο το κρεβάτι της αγάπης
Φάνηκε να ακούει τη βουβή μου τη φωνή 
χωρίς να γνωρίζει τις  εκκλήσεις της αγάπης . 

Ποτέ δεν είδα πρόσωπο τόσο γλυκό  
Σαν αυτό που στάθηκα μπροστά. 
Η καρδιά μου άφησε το ίδιο της το σπιτικό  
και δεν μπορεί να  γυρίσει πια.

- John Clare

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου