Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Δαυίδ και Γολιάθ

Αποτέλεσμα εικόνας για david and goliath

Μικρός ήμην εν τοις αδελφοίς μου και νεώτερος εν τω οίκω του πατρός μου,εποίμαινον τα πρόβατα του πατρός μου.Αι χείρες μου εποίησαν όργανον,και οι δάκτυλοί μου ήρμοσαν ψαλτήριον.Και τις αναγγελεί τω Κυρίω μου;Αυτός Κύριος,αυτός εισακούσει.Αυτός εξαπέστειλε τον άγγελον αυτού και ήρε με εκ των προβάτων του πατρός μου και έχρισέ με εν τω ελαίω της χρίσεως αυτού.Οι αδελφοί μου καλοί και μεγάλοι,και ουκ ευδόκησεν εν αυτοίς ο Κύριος.Εξήλθον εις συνάντησιν τω αλλοφύλω,και επικατηράσατο με εν τοις ειδώλοις αυτού.Εγώ δε,σπασάμενος την παρ'αυτού μάχαιραν,απεκεφάλισα αυτόν και ήρα όνειδος εξ υιών Ισραήλ.

(Ψαλμός,ιδιόγραφος του Δαυίδ,εκτός των 150,που περιγράφει τη μονομαχία με τον Γολιάθ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου