Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Στο δωμάτιο του ηγούμενου Ζαν

Αποτέλεσμα εικόνας για chinese monastery painting
chinese-poems
Η καρδιά μου είναι σε έναν κόσμο του νερού και κρυστάλλου, 
τα ρούχα μου είναι υγρά  αυτή την εποχή των βροχών της άνοιξης. 
Μέσα από τις πύλες σιγά-σιγά περπατώ  προς το τέλος, 
Η μεγάλη αίθουσα ο καθορισμένος ήρεμος χώρος. 
Φτάνω στις πόρτες- ανοίγουν και κλείνουν και πάλι, 
τώρα χτυπά η καμπάνα- η ώρα του γεύματος έφθασε. 
Αυτή η κρέμα θα βοηθήσει τη φύση κάποιου να ενισχυθεί και να αναπτυχθεί, 
Η διατροφή παρέχει στήριξη στη παρακμή μου. 
Κρατηθήκαμε από τα χέρια μας τόσες μέρες, 
και ανοίξαμε τις καρδιές μας χωρίς ντροπή ή αποφυγή. 
Χρυσοί ορίολοι φτερουγίζουν σε όλο το  κτίσμα, 
Μαβιά περιστέρια κατεβαίνουν από το  πλέγμα του παραβάν . 
Εγώ , νομίζω ότι έχω βρει μια θέση ταιριαστή, 
Περπατώ δίπλα στα  λουλούδια στο δικό μου αργό ρυθμό. 
Ο Tangxiu με σηκώνει από την ασθενική μου κατάσταση, 
και χαμογελαστός, μου ζητάει να γράψω ένα ποίημα.

Du Fu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου