Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

A Tout Le Monde(Set Me Free)-Megadeth(feat.Cr.Scabbia)




Δεν θυμάμαι πού ήμουν 
κατάλαβα πως η ζωή ήταν ένα παιχνίδι 
Όσο  πιο σοβαρά πήρα τα πράγματα 
Τόσο πιο δύσκολοι έγιναν οι κανόνες 
Δεν είχα ιδέα τι θα  κόστιζε 
τη ζωή μου πέρασε μπροστά απ'τα μάτια μου 
όταν ανακάλυψα πόσο λίγα έχω καταφέρει 
όλα τα σχέδιά μου απορρίφθηκαν

Έτσι, καθώς το διαβάζετε αυτό να ξέρετει φίλοι μου 
θα ήθελα πολύ να μείνω με όλους σας 
Παρακαλώ χαμογελάστε όταν με σκέφτεστε 
το σώμα μου εξαφανίστηκε  αυτό είναι όλο 

À tout le monde [σε όλο τον κόσμο]
À tout mes amis [σε  όλους τους φίλους μου]
Je vous aime [σας αγαπώ]
Je Dois partir [πρέπει να φύγω]
αυτά είναι τα τελευταία λόγια 
που θα πω ποτέ 
Και θα με ελευθερώσουν 

Αν η καρδιά μου ήταν ακόμα ζωντανή 
ξέρω ότι σίγουρα θα έσπαγε
Και οι αναμνήσεις μου που έμειναν μαζί σας 
δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο να πω 

Να προχωρείς είναι απλό πράγμα 
Αυτό που αφήνει πίσω είναι δύσκολο 
ξέρετε οι κεκοιμημένοι δεν αισθάνονται πια πόνο 
και οι ζωντανοί  σημαδεύονται 

À tout le monde [σε όλο τον κόσμο]
À tout mes amis [σε όλους μου φίλους]
Je vous aime [σας αγαπώ]
Je Dois partir [πρέπει να φύγω]
αυτά είναι τα τελευταία λόγια 
που θα πω ποτέ 
και θα με ελευθερώσουν

Έτσι, καθώς το  διαβάζετε αυτό να ξέρετε φίλοι μου 
θα ήθελα πολύ να μείνω μαζί με όλους σας 
Παρακαλώ να χαμογελάτε, να χαμογελάτε όταν με σκέφτεστε 
το σώμα μου χάθηκε αυτό είναι όλο 

À tout le monde [σε όλο τον κόσμο]
À tout mes amis [σε όλους τους φίλους μου]
Je vous aime [σας αγαπώ]
Je Dois partir [ πρέπει να φύγω]
αυτά είναι τα τελευταία λόγια 
που θα πω ποτέ 
Και θα με ελευθερώσουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου