Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Πραγματικότητα και όνειρο ενώνονται

Αποτέλεσμα εικόνας για sikh \ painting
poetry-chaikhana

Ποιος ξέρει, σε τι κατάσταση ήμουν όταν είδα  τα μάτια της; 
Πού, ποιος ήμουν; Εντελώς χαμένος. 

Για σένα αυτός ο ήλιος και αυτό το φεγγάρι είναι φανταχτερές παγίδες: 
Προσοχή, μην πιαστείς , το βλέμμα σου μη σηκωθεί πιο πάνω. 

Αγάπη μου - ο παράδεισος στο τέλος του ταξιδιού μου -  ενοχλήθηκε. 
Γιατί κάθε μονοπάτι φαίνεται τόσο μοναχικό; 

Απερίσκεπτοι πότες, σέβονται  τα ποτήρια και τα κύπελλα! 
Καθώς  ταξιδεύεις μέσα από τον κόσμο των καρδιών, περπάτα απαλά. 

Η τρέλα μου ξέρει γιατί, όλη νύχτα, απελπισμένος από τη θλίψη, 
βιαστικά τρέχω με δακρυσμένα μάτια, αγκαλιάζοντας σκιές. 

Δεν ακολουθώ κανένα οδηγό, κανένα θρήσκευμα - μόνο μια υποψία του δρόμου: 
Ένα τράβηγμα στην καρδιά μου με οδηγεί  εμπρός. 

Φίλοι, δεν πρέπει να αφήσουμε το σκοτάδι να μας τυλίξει και πάλι! 
Τόσοι πολλοί φίλησαν την αγχόνη πριν δούμε αυτό το ξημέρωμα. 

Όταν η ίδια η ομορφιά τραβά μια ματιά, εκεί βρίσκεται η συγκίνηση: 
Δεν ήταν  τόσο αναμενόμενη, τι θα ανάγκαζε τα μάτια μου; 

Darshan, η ζωή είναι η συμβολή της πραγματικότητας και του ονείρου: 
Σε αυτή την ένωση βρίσκεται η εξύψωση του ανθρώπου.


Darshan Singh

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου