Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Αργότερα

Αποτέλεσμα εικόνας για persian woman painting
της Forugh Farrokhzad

Ο θάνατος μου θα έρθει κάποια μέρα 
Μια μέρα  ανοιξιάτικη, φωτεινή και όμορφη
Μια χειμωνιάτικη μέρα, σκονισμένη, μακρινή
Μια άδεια φθινοπωρινή  μέρα , που στερείται χαράς. 

Ο θάνατός μου θα έρθει κάποια μέρα 
Μια γλυκόπικρη μέρα, όπως και όλες οι  ημέρες μου
Μια κούφια μέρα σαν αυτή που πέρασε
Σκιά του σήμερα ή του αύριο. 

Τα μάτια μου συνηθίζουν τους μισοσκότεινους διαδρόμους
τα μάγουλά μου μοιάζουν με το κρύο, χλωμό μάρμαρο
Ξαφνικά ο ύπνος σέρνεται πάνω μου
Αδειάζω από όλες τις οδυνηρές κραυγές. 

Σιγά-σιγά τα χέρια μου γλιστρούν στις  σημειώσεις μου
Λυτρωμένη από τα μάγια της ποίησης,
θυμάμαι ότι κάποτε στα χέρια μου
κράτησα το φλεγόμενο αίμα της ποίησης. 

Η γη με καλεί στην αγκαλιά της,
κόσμος συγκεντρώνεται να με θάψει εκεί
Ίσως τα μεσάνυχτα οι εραστές μου
Τοποθετήσουν από πάνω μου στεφάνια με  πολλά τριαντάφυλλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου