Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Το κρασί της Αγάπης

Αποτέλεσμα εικόνας για dervish painting

al-islam

Είμαι ένας κυνηγός ταβερνών, μην με ρωτάτε για τον Αγαπημένο.

Είμαι χαζός, έτσι από τον χαζό και τον  περισπασμένο δεν ζητούν αγόρευση.

Είμαι απασχολημένος με τη δική μου τύφλωση και εξαθλίωση,

Έτσι, από τον τυφλό δεν ζητούν  όραση και διορατικότητα.

τα νωθρά  μάτια σας προκάλεσαν τη δική μου νωθρότητα,

Έτσι, μη ζητάτε από κάποιον  τόσο ερωτοχτυπημένο για τίποτε, παρά έξαλλα παραληρήματα.

Μην συναναστρέφεστε  με έναν περιπλανώμενο δερβίση, αλλά αν ποτέ το κάνετε,

Ποτέ μην τον ρωτήσετε για  τη σοφία, τη φιλοσοφία, την Γραφή, ή τις ρήσεις του Προφήτη.

Είμαι μεθυσμένος με το κρασί της αγάπης Σου, έτσι από έναν τέτοιο μέθυσο

Μην ζητάτε  την νηφάλια συμβουλή ενός ανθρώπου του κόσμου.

Ιμάμης Χομεϊνί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου