Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Τι πάθος!-What a passion!

Αποτέλεσμα εικόνας για punched in the eye clipart

Το βλέμμα της συνάντησε το δικό μου,
οι αναπνοές μας συγχρονίστηκαν
τα σώματα μας άρχισαν να ριγούν
το πάθος που σιγόβραζε εξερράγη
σε μία γροθιά που κατέληξε στο δεξί μου μάτι,
"Μην μου ξαναπείς τέτοιο ηλίθιο ψέμα 
για να δικαιολογηθείς γάιδαρε!" ,μου φώναξε
κι έκλεισε με δύναμη τη πόρτα πίσω της,
χωρίς να μου δώσει έστω μία παγοκύστη...


Her gaze met mine
I felt our breaths synchronising
our bodies started to shiver
the passion that was slowly burning
erupted in a punch thrown at my right eye
"Don't you ever tell me such a stupid lie
trying to justify yourself!",she yelled at me
closing forcefully the door behind her
without giving me even an ice pack...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου