Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Η Αρχαία Εύα


Αποτέλεσμα εικόνας για eve painting
pbs.org

Έρωτας στα ογδόντα;
Παραδεχτείτε το: είναι περίεργο.


Η Αρχαία Εύα για άλλη μια φορά
προσφέρει μήλα:
κόκκινα χείλη και χρυσές κοτσίδες.
Πανέμορφη,
αλλά όχι θεϊκή.


Αν το πρόσωπό μου έχει χρώμα
είναι απλώς μακιγιάζ, μια εξαπάτηση.
Αλλά στο στήθος μου μια καρδιά
κτυπά τα φτερά της δυνατά ​​με επιθυμία,
κάθε εβδομήντα των καρδιακών παλμών της
πολλαπλασιασμένοι επί δύο.


Έρωτας και ντροπή και το σώμα μου
ζεστό με τη σφοδρή επιθυμία. Καίω
από τον  πυρετό,έναν πυρετό
πέρα από οποιαδήποτε θεραπεία του γιατρού.
Αλλά στο  πλευρό μου είναι η ευτυχία,
ο εραστής μου
ευγενής και πιστός
και όσο είναι εδώ
Κατοικώ στον ουρανό.


Δεν μπορώ να πω  μια λέξη.
το στόμα μου είναι σφραγισμένο
κλειστό με τα φιλιά σου,
τις γλώσσες της φλόγας τους.
Ω, διψασμένε μου εραστή!
Κοίτα την καλή μου τύχη:
Εσύ, εγώ,εμείς απόψε.
με ένα τόσο ευχάριστο κρασί
Πού  χώρος για συγκράτηση;


Αδάμ! Έλα να δεις το θέαμα.
Άφησε πίσω την άρνηση και την έπαρσή σου
και παρακολούθησε καθώς η Εύα των ογδόντα
ανταγωνίζεται αυτή των είκοσι ετών.

Simin Behbahani




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου