Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Ο Μοναχικός Δρόμος

Αποτέλεσμα εικόνας για lonely road
poemhunter

Ο Μοναχικός Δρόμος 
Για καιρό  ταξίδεψα στον μοναχικό δρόμο, 
Αν και, ξανά και ξανά, ένας οδοιπόρος φίλος  
Περπάτησε ώμο με ώμο και ελάφρυνε το φορτίο, 
συχνά σκεφτόμουν  καθώς δρασκέλιζα, 
Κανείς σύντροφος δεν θα ταξιδέψει μαζί σου ως το τέλος . 

Και μου φάνηκε, καθώς περνούσαν οι μέρες, 
κι εγώ κουτσομπόλευα με φίλους, ή βυθιζόμουν στις σκέψεις μου, 
δίπλα σε φωτιές στην άκρη του δρόμου, ότι η τύχη μου ρίχθηκε για 
να μείνει στις εστίες άλλων αντρών ως το τέλος, 
και ποτέ να μην έρθει στο δικό μου σπιτικό. 

Στον μοναχικό δρόμο δεν περιφέρομαι πλέον. 
Συναντηθήκαμε και ήμασταν ένα στην επιθυμία της καρδιάς. 
Φτάσαμε μαζί, μέσα στο παγερό σούρουπο, 
στο μικρό παλιό σπίτι στις διασταυρώσεις, στο σπίτι.
Και διέσχισε το κατώφλι και ανάψαμε τη φωτιά. 


Wilfrid Wilson Gibson

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου