Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Αποσύρω την πένα μου

Αποτέλεσμα εικόνας για pen wallpaper

poemhunter

Γιατί  είναι κακό να γράφεις; 
Λές χιλιάδες συναισθήματα σε δεκατέσσερις γραμμές. 
Γιατί θεωρείτε το γράψιμο  κουραστική δουλειά; 
Επειδή δεν μπορείτε να γράψετε. Κρίμα. 
Γιατί δεν πρέπει να  γράφω; 
Επειδή η οικογένειά μου δεν θεωρεί ότι  αξίζει αυτό το επάγγελμα. 
Γιατί δεν μπορώ να απεικονίσω τα συναισθήματά μου; 
Γιατί θα αμφισβητηθώ.
Δεν μου αρέσει να γράφω σήμερα. Απλώς θέλω να πεθάνω τυλίγοντας τους λεκέδες στα ρούχα μου με κόκκινη μελάνη, την κόκκινη γλώσσα. Θέλω να βαφτώ με το τρίχρωμο της σημαίας μας. Δεν ζητώ ενθάρρυνση από τον κόσμο. Χρειάζομαι την παρότρυνση της οικογένειάς μου. Είμαι νικήτρια αλλά και η μεγαλύτερη αποτυχημένη. Είτε δεν με καταλαβαίνουν είτε με αποστρέφονται για τη μοναδικότητά μου. Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι περίγελος γιατί είμαι διαφορετική. Μου αρέσει να είμαι αυτό που είμαι. Θα μείνω συγγραφέας για μένα. Αποσύρω το στυλό μου. 


Randhir kaur

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου