Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Ο προφήτης Ιωνάς - Prophet Jonah

Αποτέλεσμα εικόνας για prophet jonah

Τι κακό σου έκανα Θεέ μου
και μ' έστειλες σε αλλοεθνείς
μετάνοια να κηρύξω!
Σε καράβι ειδωλολατρών θα μπω
για μέρη ξένα να κινήσω!
Τι σχέδιο συνέλαβα λαμπρό
στραβά τι μπορεί να πάει;
Μήπως τρικυμία σηκωθεί 
ή κήτος θαλάσσιο με φάει;

Τι κακό σου έκανα Θεέ μου
τρεις μέρες σε κοιλιά ψαριού
με άφησες να ζήσω!
Ας γίνει το θέλημά Σου το λοιπόν
στη Νινευή θα πάω!
Σε άπιστους και βάρβαρους 
την θεία τιμωρία να προβλέψω,
αφού η φωνή με στέλνει του Κυρίου
η καταστροφή οπωσδήποτε θα γίνει!

Τι κακό σου έκανα Θεέ μου  
τον λόγο Σου να κρατήσεις 
δεν μπορούσες;
Φωτιά και στάχτη προεφήτεψα 
και ήλιο λαμπρό να λάμπει,βλέπω
Τι  μούτρα να 'χω τώρα πια 
προφήτης να πω πως είμαι
Ας κάτσω λοιπόν στη κολοκυθιά 
παρηγοριά στον ίσκιο νά βρω

Τι ανόητος που είμαι Θεέ μου
πόσο χαζός αισθάνομαι
που σου 'κανα και μούτρα!
Ζήταγα τόσοι άνθρωποι
μπροστά μου να χαθούν
τα ζώα τους ,το βιός τους 
και θύμωσα που τους σπλαχνίστηκες
κι εγώ για την κολοκύθα σκάω!
Προφήτης να σου τύχει!


How did I offend Yoy my God
so You sent me to foreigners
to preach about repentance!
On a ship of heathens I'll embark
to parts unknown I will travel!
What a fine plan did I conceive
what could go wrong?
No rough sea will stop me
nor a sea beast can swallow me

How did I offend you my God?
Three days in the belly of a beast
You left me there to live!
So let Your will be done
I will go to Nineveh!
To infidels and barbarians
the divine punishment I will foresee,
since the voice of my Lord sent me
the disaster will surely happen!

How did I offend you God?
Couldn't You keep
Your own word?
Fire and ash I foretold
a bright sun shining I see
How can I show up
and say I'm a prophet?
I will lay under this pumpkin plant
and find consolation in its shade

What a fool am I God?
How stupid I feel
I even held a grudge to You
I asked so many people 
to perish in front of me
their cattle,their possessions
and I got angry You spared them
when I feel so sad for a pumpkin!
Such a prophet I am!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου