Σάββατο 22 Απριλίου 2017

Χαλίλ Γκιμπράν-Ο Φιλόσοφος κι ο Τσαγκάρης

Αποτέλεσμα εικόνας για shoemaker painting

Ήρθε στο μαγαζί κάποιου τσαγκάρη ένας φιλόσοφος με φθαρμένα παπούτσια.Κι ο φιλόσοφος είπε στον τσαγκάρη:"Σε παρακαλώ,φτιάξε μου τα παπούτσια".

Κι ο τσαγκάρης είπε:"Φτιάχνω τώρα τα παπούτσια ενός άλλου κι έχω να διορθώσω ακόμα κι άλλα παπούτσια πριν να μπορέσω να 'ρθω στα δικά σου.Εσύ όμως,άσε τα παπούτσια σου εδώ και φόρα αυτό το άλλο ζευγάρι για σήμερα-κι αύριο έρχεσαι για τα δικά σου".

Τότε αγανάκτησε ο φιλόσοφος και είπε:"Δε φοράω εγώ παπούτσια που δεν είναι δικά μου".

Κι ο τσαγκάρης είπε:"Α,έτσι λοιπόν,είσαι στ' αλήθεια φιλόσοφος και δεν κάνει να τυλίξεις τα πόδια σου με τα παπούτσια ενός άλλου ανθρώπου;Πάνω στον ίδιο το δρόμο,υπάρχει κι άλλος  τσαγκάρης,που αυτός καταλαβαίνει φιλοσόφους πιο πολύ απ' ό,τι εγώ.Σ'αυτόν να πας να σου τα φτιάξει".

Χ.Γκιμπράν-Ο Περιπλανώμενος,εκδ.Μπουκουμάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου