Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Σαμψών

Αποτέλεσμα εικόνας για samson painting

Δώσε μου Κύριε,δώσε μου τη δύναμη
δώσε μου τη δύναμή μου πίσω και 
θυμήσου με!Εγώ είμαι το παιδί σου!
Σε Σένα με αφιέρωσαν οι γονείς μου.
Ψαλίδι στα μαλλιά δεν έβαλα,
δε γεύτηκα σταγόνα από κρασί.
Συγχώρα με,δεν άντεξα!Άθλος
αδύνατος,μακριά να μείνω από τη γυναίκα 
εκείνη!Όμορφη,σαγηνευτική,με γέλασε!
Τη δύναμή μου πήρε και με παρέδωσε
σαν αρνί αδύναμο στους μισητούς εχθρούς μου.
Ποτό δε δοκίμασα να πιω,μα τα χείλη της τόσο
γλυκά κι υπέροχα,πώς να τους αντισταθώ;
Και τώρα να!Τυφλός,ρεζιλεμένος κι ηττημένος
να με περιγελούν οι Φιλισταίοι.Δες με Θεέ μου
και λυπήσου με!Για μια τελευταία φορά να βρω 
ξανά το σθένος αυτού που το λιοντάρι σκότωσε
με τα γυμνά του χέρια,να γευθώ άσε με ξανά την
γλυκύτητα του μελιού της εκδίκησης!
Δες με Θεέ μου και σπλαχνίσου με!Την πορνεία μου
συγχώρεσε και άσε με να τιμωρήσω αυτούς που Εσένα
στο πρόσωπό μου περιγελούν.Και άσε να με πλακώσουν
τα ερείπια του βλάσφημου ναού τους και να θαφτώ 
μαζί με τα κουφάρια τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου