Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Ζω στα μάτια σου ..في عينيك عنواني ..

Σχετική εικόνα

πηγή

قالت: حبيبي .. سوف تنساني

Είπε: Αγάπη μου .. Θα με ξεχάσεις

وتنسى أنني يوما

 Και θα ξεχάσεις ότι, μια μέρα ,

وهبتك نبض وجداني

 Σου έδωσα την καρδιά μου  

وتعشق موجة أخرى

Και θα λατρέψεις ένα άλλο κύμα

وتهجر دفء شطآني

 Και θα αφήσεις τη ζεστασιά  των παραλιών μου

وتجلس مثلما كنا

 Και θα καθίσεις, όπως το συνηθίζαμε 

لتسمع بعض ألحاني

 Για να ακούσεις μερικούς από τους ήχους μου

ولا تعنيك أحزاني

 Και δεν θα νοιάζεσαι για τις λύπες μου

ويسقط كالمنى اسمي

 Και το όνομά μου θα χαθεί όπως η ελπίδα

وسوف يتوه عنواني

Και η διεύθυνσή μου θα χαθεί

ترى .. ستقول يا عمري

Έτσι, αγάπη μου, θα πεις

بأنك كنت تهواني; !

Ότι  (κάποτε) με αγάπησες !?

* * *

فقلت: هواك إيماني

Τότε, είπα: η αγάπη σου είναι η πίστη μου

ومغفرتي .. وعصياني

η συγχώρεση μου και η ανυπακοή μου  

أتيتك والمنى عندي

 Σε συνάντησα με την ελπίδα

بقايا بين أحضاني

Να παραμένει στην αγκαλιά μου  

ربيع مات طائره

Σαν  την άνοιξη χωρίς ένα πουλί.

على أنقاض بستان

Πάνω στα ερείπια ενός κήπου,

رياح الحزن تعصرني

Οι άνεμοι της θλίψης με πιέζουν

وتسخر بين وجداني

Και γελούν  στο στήθος μου .

أحبك واحة هدأت

Σε αγαπώ .. σαν μια όαση  

عليها كل أحزاني

Στην οποία όλες οι λύπες μου βρίσκουν ηρεμία

أحبك نسمة تروي

Σε αγαπώ, σαν μια αύρα που λέει

لصمت الناس .. ألحاني

 τα τραγούδια μου στη σιωπή των ανθρώπων

أحبك نشوة تسري

 Σε αγαπώ .. όπως η έκσταση που κυλά

وتشعل نار بركاني

Και βάζει φωτιά στο ηφαίστειο μου . 

أحبك أنت يا أملا

Σε αγαπώ .. εσένα, Ελπίδα

كضوء الصبح يلقاني

Που όπως το φως του πρωινού  με συναντά .

أمات الحب عشاقا

Η αγάπη έχει σκοτώσει πολλούς εραστές , 

وحبك أنت أحياني

Και η αγάπη σου μου έχει δώσει ζωή .

ولو خيرت في وطن

Και αν μπορούσα να επιλέξω ένα σπίτι ,

لقلت هواك أوطاني

Θα έλεγα· το σπίτι μου είναι η αγάπη σου .

ولو أنساك يا عمري

 Κι αν θα σε  ξεχνούσα,

حنايا القلب .. تنساني

Η καρδιά μου θα με ξεχνούσε.

إذا ما ضعت في درب

Αν έχανα τον δρόμο μου, 

ففي عينيك .. عنواني

Θα  ζούσα .. στα μάτια σου .


Farouk Goweedah

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου