Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Εγώ,ο ελάχιστος

Αποτέλεσμα εικόνας για arrogant painting

Και τι ζήτησα τελικά,εκτός από μια μικρή γωνιά 
                                                                    να μένω;
Και τι ζήτησα τελικά,εκτός από ένα πιάτο φαγητό;
Και τι ζήτησα τελικά,εκτός από λίγα χρήματα;
Και τι ζήτησα τελικά,εκτός από την αναγνώριση 
                                              των προσπαθειών μου;
Και τι ζήτησα τελικά,εκτός από μια θέση ανάλογη 
                                              των ταλέντων μου;
Και τι ζήτησα τελικά,εκτός από να είναι βαρύνουσα 
                                                                η γνώμη μου;
Και τι ζήτησα τελικά,εκτός από τις ζωές των άλλων
                                                                      να ορίζω;
Τους νόμους κάτω να είναι απ'τη θέλησή μου,
το όνομά μου στους αιώνες να μείνει φωτεινό
να υποκλίνονται μπροστά μου με θαυμασμό!
Τι ζήτησα τελικά,εγώ ο απλός,ο ταπεινός,ο ελάχιστος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου