Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Μεταμόρφωση

Αποτέλεσμα εικόνας για transfiguration
Και τώρα, εγώ, ο τελευταίος  των πιστών, 
στερούμενος  καλοσύνης, μελετώ με τα μάτια του μυαλού μου 
όλη τη δημιουργία από το τίποτα από το χέρι του Δημιουργού μας. 
Και με την ελπίδα, η πίστη μου μεγαλώνει 
ότι ο Ιησούς Χριστός μπορεί να κάνει ό, τι θέλει, 
όπως ο Παύλος συμβούλεψε και ο Δαβίδ δίδαξε.  
Όπως πιστεύω, έτσι μίλησα. 
Μακάρι οι προσευχές τους να ζήσουν μέσα μου 
, έτσι ώστε μέσα από την πίστη μου ίσως τον Ίδιο να γνωρίσω και τη δύναμή
 της Ανάστασής του. Και ότι μπορεί, 
σύμφωνα με τα λόγια του Αποστόλου, να μοιραστώ το 
μαρτύριο του  και τη δόξα που ακολούθησε. 
Γιατί η  αληθινή πίστη παρακολουθεί και μοιάζει με 
τη μεταμόρφωση της ανανέωσης, 
από την αμαρτία στην εξιλέωση, 
από την αδικία στη δικαιοσύνη, 
από την ακαθαρσία σ την αγιότητα, 
από τις  ασυγχώρητες θανάσιμες  παραβάσεις 
στην άμεμπτη ευδαιμονία, 
από τα γήινα δεσμά στην ουράνια ελευθερία. 

Γρηγόριος του Ναρέκ(Grigor Narekatsi),άγιος της αρμενικής εκκλησίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου