Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Μάρτυρας

Αποτέλεσμα εικόνας για a fallen warrior

adab.com

Θα πάρω την ψυχή μου στο χέρι μου

Και θα  τη ρίξω στις κοιλάδες του θανάτου

Είναι είτε μια ζωή που κάνει ένα φίλο ευτυχή

Ή ένας θάνατος που κάνει έναν εχθρό θυμωμένο

Η ψυχή του ευγενούς ανθρώπου έχει δύο στόχους

Να πεθάνει ή να επιτύχει τα όνειρά της

Τι είναι η ζωή αν δεν ζω

Από φόβο και αν ό, τι έχω απαγορεύεται στους άλλους

Όταν μιλώ, όλος ο κόσμος ακούει

Και η φωνή μου αντηχεί μεταξύ των ανθρώπων

Βλέπω το θάνατό μου, αλλά σπεύδω προς αυτόν

Αυτός είναι ο θάνατος των ανδρών

Και όποιος επιθυμεί έναν έντιμο θάνατο

Τότε αυτός είναι 

Πώς είμαι υπομονετικός με τον μοχθηρό

Και υπομονετικός  με όλον αυτό τον πόνο;

Είναι λόγω του φόβου;

Ενώ η ζωή δεν έχει καμία αξία για μένα!

Ή η ταπείνωση; Ενώ είμαι περιφρονητικός!

Θα πετάξω  την καρδιά μου στα πρόσωπα των εχθρών μου 

Και η καρδιά μου είναι σίδερο και φωτιά!

Θα προστατεύσω τη γη μου με την κόψη του σπαθιού

Έτσι οι άνθρωποι μου θα ξέρουν ότι είμαι ανδρείος.


Abdelrahim Mahmud


Ο Abdelrahim Mahmud γεννήθηκε στην 'Anabta, Tulkarm το 1913. Έτυχε πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο Δημοτικό Σχολείο Tulkarm . Στη συνέχεια πήγε στην  Εθνική Σχολή Al-Najah και υπήρξε μαθητής του Ibrahim Tukan ο οποίος ανακάλυψε το ταλέντο του  Mahmud. Εργάστηκε ως καθηγητής Αραβικής Λογοτεχνίας στο Al-Najah. 

Όταν η επανάσταση εναντίον της Βρετανικής κατοχής  ξεκίνησε, έφυγε από τη δουλειά του και εντάχθηκε στον αγώνα. Στη συνέχεια πήγε στο Ιράκ, όπου παρακολούθησε το Στρατιωτικό Κολέγιο για τρία χρόνια. 


Επέστρεψε στην Παλαιστίνη και το 1947, έλαβε μέρος στον αγώνα ενάντια  τους Σιωνιστές και πέθανε στο πεδίο της μάχης κοντά στην  Al-Nasirah (Nazereth) στις 13, Ιουλίου 1948.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου