Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Η προσευχή του Αγ.Εφραίμ του Σύρου

Αποτέλεσμα εικόνας για ephraim the syrian

Κύριε και Δέσποτα της ζωής μου, πνεύμα αργίας και περιεργίας,

φιλαρχίας,και αργολογίας μη μοι δως.

Πνεύμα δε σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης,

υπομονής και αγάπης χάρισαι μοι τω σω δούλω.

Ναι, Κύριε Βασιλεύ, δώρησαί μοι του οράν τα εμά πταίσματα,

και μη κατακρίνειν τον αδελφόν μου, ότι ευλογητός ει εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.



ΕΡΜΗΝΕΙΑ.

Κύριε και Δέσποτα της ζωής μου, μην επιτρέψεις να με κυριέψει το πνεύμα της αργίας,

της περιεργίας,της φιλαρχίας και της αργολογίας

Χάρισε εσύ σε μένα, τον τιποτένιο σου δούλο, πνεύμα σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης,

υπομονής και αγάπης.

Ναι, Κύριε, και Βασιλιά μου, δος μου το χάρισμα να βλέπω μόνο τις δικές μου αμαρτίες και τα λάθη

και να μην κατακρίνω τον αδελφό μου.

Για Σένα που είσαι άξιος κάθε τιμής και δοξολογίας στους ατελεύτητους αιώνες. Αμήν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου