Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023

Εκλογές

 


Οι εκλογές κηρύχθηκαν μέρα μεσημέρι

μοιράζει υποσχέσεις το απλωμένο χέρι

που στόχο έχει πονηρό τη ψήφο μας ν' αρπάξει

για να μπορέσει άνετα μετέπειτα ν' αράξει

κι εκεί που είχα σκοπό λουλούδια να μυρίσω

τώρα κυριακάτικα θα τρέχω να ψηφίσω

αυτούς που θα με σώσουνε από κακό μεγάλο

και θα με γλιτώσουνε κι απ' του ποδιού τον κάλο

μου τάζουν πράγματα τρελά, λαγούς με πετραχήλια

πως θα μου ζωγραφίσουνε ξανά χαμόγελο στα χείλια

να δείτε που ακόμα μια φορά τούτοι με τουμπάρουν

τον τελευταίο μου παρά από τη τσέπη μου θα πάρουν

κι όσο θα τρώνε με χρυσά πυρούνια και κουτάλια

θα απορώ που ακόμα έχουμε τα ίδια μαύρα χάλια

κι αφού μου κόψουν τις ελπίδες μου με κοφτερό μαχαίρι

θα ορκίζομαι πως δε ξαναψηφίζω, που να μου κοπεί το χέρι





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου