Τρίτη 24 Μαΐου 2022

Coronation - Στέψη

 



I can remember

the night I died,

the pain, the blood, the sleep.

I can remember

the night I woke up,

the urge to hunt, to drink, to drain

My skin is pale,

my eyes are red,

sharp nails and fangs I bear.

I am the requiem of the undead,

a ghoulish knight, a cadaver prince.

In twilight I live

a walking curse, my damnation

reflects on the mirror

Come closer, hear my

vampiric song, dance to

the rhythm of pestilence.

Let me embrace you, let me kiss you

a sweet bite it is

my blood shall run in your veins

and death shall crown us

with halos of darkness


Μπορώ να θυμηθώ

το βράδυ που πέθανα,

τον πόνο, το αίμα, τον ύπνο.

Μπορώ να θυμηθώ

το βράδυ που ξύπνησα,

τη παρόρμηση να κυνηγήσω, να πιω, να στραγγίξω

Το δέρμα μου είναι χλωμό,

τα μάτια μου κόκκινα,

κοφτερά νύχια και κυνόδοντες φέρω.

Είμαι το ρέκβιεμ των νεκρών,

ένας μακάβριος ιππότης, ένας θανατερός πρίγκιπας.

Στο λυκόφως ζω

μια κινούμενη κατάρα, η καταδίκη μου

αντανακλάται στον καθρέφτη

Έλα πιο κοντά, άκουσέ το 

βαμπιρικό τραγούδι μου, χόρεψε  στης

πανώλης το ρυθμό.

Άσε με να σε αγκαλιάσω, να σε φιλήσω

ένα δάγκωμα γλυκό

το αίμα μου θα τρέξει στις φλέβες σου

και ο θάνατος θα μας στεφανώσει

με φωτοστέφανα  σκοταδιού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου