Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

The sacred deer - Το ιερό ελάφι

 



The sacred deer

the forbidden prey

the trophy

every hunter seeks

a spirit of the woods

beloved animal of gods

I have hunted it too

through the forests of legends

where fairies and elves dwell

until in the enchanted mists

my hound dogs lost the deer's scent

My arrows I threw

but I missed my target

Months as if they were days

they passed

and I was still away from home

my dogs had died

when I was found half dead

I opened my eyes and saw

the divine creature standing proud

beside the centuries - old trees


Το ιερό ελάφι

το απαγορευμένο θήραμα

το τρόπαιο που

κάθε κυνηγός αναζητά,

ένα πνεύμα του δάσους,

αγαπημένο ζώο των θεών

Το έχω κυνηγήσει κι εγώ

μέσα στα δάση των θρύλων

όπου κατοικούν νεράιδες και ξωτικά

ώσπου στις μαγεμένες ομίχλες

τα κυνηγόσκυλά μου έχασαν την οσμή του ελαφιού

Τα βέλη μου έριξα

χωρίς τον στόχο να πετύχω

Σαν να ήταν μέρες

πέρασαν οι μήνες

και ήμουν ακόμα από το σπίτι μακριά

Τα σκυλιά μου είχαν πεθάνει

όταν ετοιμοθάνατο με βρήκαν 

Άνοιξα τα μάτια μου και είδα

το θεϊκό πλάσμα να στέκεται περήφανο

δίπλα στα αιωνόβια δέντρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου