Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

Lost - Χαμένος

 



Where do the borders

of yesterday lie?

Have you seen the point where

the seas of tomorrow meet

the shores of today?

Can I use my clock

as a compass or

will it lead me astray?

I am a traveller lost

into the labyrinth of time

I have been wandering

for ages, without a destination

to reach, without a harbour to anchor

Eternity is an ocean of confusion

and I am drifting through its vastness

fighting its waves that

leave me stranded on islands

of flying hours.

I have been roaming the lands

of endless tomorrows

of constant todays

of continuous yesterdays

I have been walking

through forests of hourglasses

and still, I cannot find my way

I am sailing through the vortex

of hours, minutes, seconds

if you'll ever remember me,

or if you are waiting for me

if you will think about me

send me your prayers

maybe they will set me free


Πού βρίσκονται 

τα σύνορα του χθες;

Ξέρετε το σημείο όπου

οι θάλασσες του αύριο συναντιούνται

με τις ακτές του σήμερα;

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το ρολόι μου

για πυξίδα ή

θα με παραπλανήσει;

Είμαι ένας χαμένος ταξιδιώτης

στον λαβύρινθο του χρόνου

Περιπλανήθηκα

για αιώνες, χωρίς προορισμό

να έχω, χωρίς λιμάνι να αγκυροβολήσω

Η αιωνιότητα είναι ένας ωκεανός σύγχυσης

και παρασύρομαι στην απεραντοσύνη του

πολεμώντας με τα κύματα του που

με έριξαν μόνο στα νησιά

των πετούμενων ωρών.

Έχω περιπλανηθεί στα μέρη

των ατελείωτων αύριο

των μόνιμων σήμερα

των συνεχών χθες

Έχω περπατήσει

μέσα από δάση κλεψυδρών

και ακόμα, δεν μπορώ να βρω το δρόμο μου

Πλέω μέσα στη δίνη

ωρών, λεπτών, δευτερολέπτων

αν με θυμηθείς ποτέ,

ή αν με περιμένεις

αν θα με σκεφτείς

στείλε μου τις προσευχές σου

ίσως με ελευθερώσουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου