Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022

Quatrains of Madness - Τετράστιχα Παραφροσύνης

 


Like a dog running wild

a friend in me you won't find

and at my dying breath

a flea stands by my side


A bat flies crazy and blind

lots of pictures fill my mind

I carry my cross and nails

got some teeth left to grind


Screeching like an angry rat

in this show I hate my part

the curtain shall fall eventually

I'll dig six feet under for my flat



Πάντα σα λυσσασμένος σκύλος

ευκολότερα εχθρός παρά φίλος

και στη τελευταία μου πνοή

μόνη μου παρέα ένα ψύλλος  


Πετάνε νυχτερίδες τυφλές και σαλές

το μυαλό μου γέμισε εικόνες θολές

το σταυρό μου κουβαλώ και τα καρφιά

τρίζω τα δόντια που μου αφήσαν οι γροθιές


Σα θυμωμένος τσιρίζω αρουραίος  

ο ρόλος μου δεν ήτανε ωραίος

θα πέσει η αυλαία κάποια στιγμή

τάφος θα είναι ο οίκος μου ο τελευταίος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου