Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2022

Hideout - Καταφύγιο

 



The roaring of the world

harrowing, dolorous

my veins are filled with venom

even the sun seems to

hate me, I hate this sphere of fire

No rest for Cain,

blood of his blood on his hands,

he seeks consolation in the absence

of other men and women.

My friend, show me the path

to the hideout you've found, to build my home,

with the mark on my forehead

and the fellowship of darkness

the galloping death,

Styx's waters,

Acheron's killing breeze.

This Hades on earth

shall be my place of repose.


Η βουή του κόσμου

πόσο οδυνηρή, ενοχλητική

γεμάτες οι φλέβες μου φαρμάκι

κι ο ήλιος ακόμα φαίνεται 

να με μισεί, εγώ τη μισώ αυτή τη σφαίρα φωτιάς.

Καμία ανάπαυση δε βρίσκει ο Κάιν

με αίμα απ' το αίμα του στα χέρια

μακριά από γυναίκες και άντρες 

παρηγοριά γυρεύει.

Έλα φίλε μου, δείξε μου το δρόμο 

εκεί που βρήκες καταφυγή, εκεί το σπίτι μου θα χτίσω,

με το σημάδι στο μέτωπο

και μόνη συντροφιά το σκοτάδι,

τον θάνατο που καλπάζει,

τα νερά της Στύγας,

το φονικό του Αχέροντα αεράκι.

Σε τούτο τον Άδη επί γης

μπορώ να αναπαυτώ λιγάκι...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου