Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2022

Death's fangs - Τα δόντια του θανάτου




The dancing viper hisses
the music of a silent death.
Venomous bite under my skin
a fire burns my veins
my brain screams in pain.
The scaled assasin swiftly leaves
slipping away through the grass.
No traces left behind
only two little holes
on my hand
to remind me
that death comes slithering
with two piercing fangs...

Συρίζοντας η έχιδνα χορεύει  
η μουσική ενός θανάτου σιωπηλού.
Ιοβόλο δάγκωμα κάτω από το δέρμα μου
φωτιά τις φλέβες μου καίει,
ο εγκέφαλός μου ουρλιάζει από τον πόνο.
Ο φολιδωτός δολοφόνος γρήγορα φεύγει
ξεγλιστρώντας στο γρασίδι.
Δεν αφήνει πίσω ίχνη
μόνο δύο τρυπούλες μικρές
στο χέρι μου
να μου θυμίζουν
ότι ο θάνατος έρχεται γλιστρώντας
με δύο αιχμηρούς κυνόδοντες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου