Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020

Werewolf ballad - Η μπαλάντα του λυκανθρώπου


Αποτέλεσμα εικόνας για wolf

A beast inside me 
I keep it chained
It struggles
Trying to break free
It claws and bites
and crawls and fights
but remains detained
until the next full moon
Then,it grows stronger
and takes control
It metamorphoses my body
my mind and my soul
Cannot stop it
no matter how
hard I try to keep it 
restrained
I am the wolf's prisoner now
...or maybe the monster has
just grant me my freedom ?



Ένα θηρίο μέσα μου
Αλυσοδεμένο το κρατώ
Αγωνίζεται
Προσπαθώντας να ελευθερωθεί
Δαγκώνει και γρατζουνά
και σέρνεται και παλεύει
μα φυλακισμένο παραμένει 
μέχρι την επόμενη πανσέληνο
Τότε , αυξάνει η δύναμή του
και τον έλεγχο πια έχει
Το σώμα μου μεταμορφώνει
το μυαλό μου και την ψυχή μου
Ανεξέλεγκτο είναι
όσο σκληρά κι αν
προσπαθώ να το 
συγκρατήσω
Είμαι τώρα δέσμιος του λύκου
... ή μήπως το τέρας μόλις
με ελευθέρωσε ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου