Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

I am the Dreamer - Είμαι ο Ονειρευτής

Αποτέλεσμα εικόνας για dictionary of the khazars characters

I am the Dreamer
I sail through
the thousands realms
of the land of dreams
From the ruby meadows of 
lost hopes I reach
To the grey mountains 
of despair
I walk the streets
of the golden cities 
of happiness unimaginable
and I enter the creepy palaces
of unspeakable nightmares
I am the keeper
of secrets lost ages ago
I know the deep mysteries 
of an infant universe
Time for me is obsolete
for I live beyond its boundaries
Where the universe ends
there is my home
I am the priest
of all you yearned for
of all you are horrified of
The Dreamer I am
welcome to my reality


Είμαι ο Ονειρευτής
Διαπλέω
τα χιλιάδες βασίλεια
της γης των ονείρων
Από τα ρουμπινένια λιβάδια των
χαμένων ελπίδων φτάνω
στα γκρίζα βουνά
της απελπισίας
Περπατώ στους δρόμους
των χρυσών πόλεων
της αδιανόητης ευτυχίας 
και μπαίνω στα ανατριχιαστικά παλάτια
των αποκρουστικών εφιαλτών
Είμαι ο φύλακας
των μυστικών που χάθηκαν αιώνες πριν
Ξέρω τα βαθιά μυστήρια
ενός σύμπαντος βρέφους
Ο χρόνος για μένα είναι ξεπερασμένος
γιατί ζω πέρα ​​από τα όριά του
Εκεί που το σύμπαν τελειώνει
βρίσκεται το σπίτι μου
Είμαι ο ιερέας
όλων όσων με πόθο ζητάτε
όλων όσων τρέμετε
Είμαι ο Ονειρευτής
καλώς ήρθατε στην πραγματικότητά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου