Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018

The worn clothes - Τα φθαρμένα ρούχα

Αποτέλεσμα εικόνας για vagabond painting

I like the worn clothes.It doesn't matter if they are cheap or expensive,in fashion, in style or if they are poorly sewed. I just prefer them to be shabby. A little torn or frayed.To miss a button dude!I'm not doing it out of humbleness or because I like to live in poverty.I 'm doing it because it gives me a sense of freedom.I don't have to be careful not to stain or damage them.I move  more easily,I feel like a nomad of the steppe,you know,without the horses and the swords,the bows and the wars.In a far more mild form.I love my ragged clothes.They are not just a piece of clothing for me.They are my wings.

Μου αρέσουν τα φθαρμένα ρούχα.Δεν με ενδιαφέρει τόσο αν είναι φτηνά ή ακριβά, μοδάτα, στυλάτα ή εντελώς χοντροκομμένα.Απλά προτιμώ να είναι φθαρμένα Λίγο σκισμένα ή ξεφτισμένα.Να λείπει κάποιο κουμπί βρε αδερφέ.Δεν το κάνω από ταπεινότητα ή από φιλοπτωχεία. Το κάνω γιατί μου δίνει μια αίσθηση ελευθερίας.Δεν το σκέφτομαι και πολύ μη τα λερώσω ή μη τα χαλάσω. Κινούμαι πιο άνετα,αισθάνομαι σαν νομάδας της στέπας,ξέρετε,χωρίς τα άλογα και τα σπαθιά,τα τόξα και τους πολέμους.Σε μια πού πιο ήπια μορφή.Αγαπώ τα φθαρμένα ρούχα μου.Δεν είναι απλά ρούχα για μένα.Είναι τα φτερά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου