Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

Elixir - Ελιξίριο

Σχετική εικόνα

Let eternal darkness 
to my eyes fall
For now that I have seen 
your smile , enchantress 
no more light I need 

Let a cold winter 
every flame freeze 
Because your touch my fairy
has warmed my heart 
until the end of days 

Pour all the poisons 
of herbs and serpents 
into my glass of wine 
Since I've tasted your lips 
I'm drunk with the elixir of immortality 


Αιώνιο το σκότος
στα μάτια μου ας πέσει
Γιατί τώρα που έχω δει
γητεύτρα,το χαμόγελό σου
φως άλλο δε μου κάνει

Ο ψυχρός χειμώνας
κάθε φλόγα ας παγώσει
Διότι,νεράιδα,το άγγιγμά σου
την καρδιά μου έχει ζεστάνει
ως του κόσμου το τέλος

Ρίξτε τα φαρμάκια όλα
φυτών και ερπετών
στο κρασοπότηρό μου μέσα
Αφού γεύτηκα τα χείλη σου
με της αθανασίας το ελιξίριο είμαι μεθυσμένος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου