Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Οι φίλοι του Ιώβ-Friends of Job

Σχετική εικόνα

What a joy!
How fortunate 
I am!
In my darkest hour
I see my three 
best friends approach
Their compassion will surely
relieve my pain 
and ease my sorrow.
Come my friends 
help me get up
from the mud and dirt 
I am in.

Pitiful I am!
Like vipers
they crawl near me
spitting their venom
chanting hymns of doom
dancing around me
cursing my name.
Pour more salt
to my wounds 
oh,my beloved friends
cut a little deeper
I promise I will bleed
some more

Diminish me as long 
as you please
tempt me to blame
God for my sorrow
I know who I am 
deep inside me 
and I know that 
He will reach 
out to me
as you turn 
your backs
and laugh 
sarcastically at me



Τι χαρά!
Τι τυχερός 
που είμαι!
Την πιο σκοτεινή μου ώρα
βλέπω τους τρεις αγαπημένους 
φίλους μου να ζυγώνουν
Η παρηγοριά του σίγουρα
τον πόνο μου θα καταπραΰνει
και θα μου απαλύνει τη θλίψη.
Ελάτε φίλοι μου
βοηθήστε με να σηκωθώ
από τη λάσπη και το χώμα
που έχω πέσει

Αξιοθρήνητος που είμαι!
Σαν τις οχιές
σέρνονται κοντά μου 
φτύνοντας το δηλητήριό τους,
τραγουδώντας ύμνους καταστροφής
χορεύοντας γύρω μου
κατάρες ρίχνοντας στο όνομά μου.
Ρίξτε κι άλλο αλάτι
στις πληγές μου
ω,αγαπημένοι φίλοι μου,
κόψτε λίγο πιο βαθιά
υπόσχομαι πως πιο πολύ
σίγουρα θα ματώσω

Υποτιμήστε όσο
σας ευχαριστεί
δελεάστε με
να ρίξω το φταίξιμο 
της θλίψης μου στον Θεό
Ξέρω ποιος είμαι
μέσα μου βαθιά
και γνωρίζω ότι 
Αυτός εμένα
θα αναζητήσει
όσο εσείς
τις πλάτες σας γυρνάτε
και σαρκαστικά
με εμένα θα γελάτε





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου