Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Ειρήνη

wp_MultiLingualPeaceDove (138K)
sikhnet.com

Σήμερα ο κόσμος έχει έρθει τόσο κοντά . 
Τα νέα ταξιδεύουν τόσο γρήγορα, 
ξέρω περισσότερα για εσάς και τον κόσμο γύρω μου 
Έχω ταξιδέψει μίλια για να είμαι κομμάτι αυτής της χώρας, 
Σε αυτή τη γειτονιά που αποκαλώ σπίτι. 
Τι ψάχνω; 
Ειρήνη, Αγάπη και Φιλία. 
Ειρήνη σε αυτόν τον κόσμο και 
Ειρήνη μέσα μου. 

Η γη είναι η ίδια. Ο ουρανός είναι ο ίδιος. 
Ο ήλιος ανατέλλει και δύει τον ίδιο τρόπο. 
Τα αστέρια λαμπυρίζουν ακριβώς το ίδιο. 
Οι εποχές έρχονται και φεύγουν όπως έκαναν στη χώρα μου. 
Και τώρα, το αισθάνομαι σαν δικό μου σπίτι.

Αλίμονο! Όσο σας ξέρω  
είμαστε όλοι κουρελιασμένοι. 
Τύμπανα πολέμου ηχούν από μακριά
Όλοι μας οδηγούμαστε στη διάσπαση. 
Η ζωή είναι τόσο εύθραυστη 
Και είναι η ύπαρξη καταστροφική. 
Για όνομα του Θεού, 
ας ενωθούμε όλοι ο ένας με τον άλλο 
Στη Φιλία. Στην Αγάπη. Και στην Ειρήνη. 

Sarab Singh

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου