Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2020

Clown blues - Το μπλουζ του κλόουν

 

Water springs from the flower 

on the lapel of my jacket

My clothes 

are a bunch of rugs

Silly is my hat

and my bow-tie ridiculous

 My funny shoes

are too large for my feet

Pies end in my face 

instead of my stomach

A big painted smile

is shining all the time

Even if I'm sad

I will make you laugh !



Νερό πηδά απ' το λουλούδι

στο πέτο του σακακιού μου

Τα ρούχα μου

είναι ένα μάτσο κουρέλια

Ανόητο είναι το καπέλο μου

και το παπιγιόν μου γελοίο

 Τα αστεία μου παπούτσια

είναι πολύ μεγάλα για τα πόδια μου

Οι πίτες στο πρόσωπό μου

καταλήγουν αντί για το στομάχι μου

Αστράφτει συνεχώς

ένα μεγάλο ζωγραφισμένο χαμόγελο

Ακόμα κι αν είμαι λυπημένος

Θα σε κάνω να γελάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου