Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

Η επιστολή ενός kamikaze : Επιθυμώ να λουστώ με dharma μπροστά στον Βούδα


http://www.kamikazeimages.net/writings/koya/index.htm

Αγαπητοί Πατέρα και Μητέρα,

Καλωσορίζω τον Απρίλιο με άνθη κερασιού σε πλήρη άνθιση. Ένα νεαρό άνθος κερασιού 27 ετών επίσης θα πέσει όπως αυτά τα άνθη κερασιού.

Τώρα με σθένος θα κάνω μια εξόρμηση και  μια επίθεση  taiatari  (σύγκρουση με το αεροπλάνο  ) . Στις 6 Απριλίου, πρέπει να δώσω τη ζωή μου στον αυτοκράτορα εκείνη την τυχερή ημέρα .

Ξέρω ότι θα έπρεπε να στείλω προσωπικά γράμματα στα μικρότερα αδέλφια μου, αλλά τώρα έλαβα τη διαταγή. Παρακαλώ συγχωρέστε μου ότι ήμουν απασχολημένος. Ζητώ μόνο  στο μέλλον να τους ενθαρρύνετε με το πνεύμα μου.

Θα συντριβώ και θα λάβω βροχή γλυκού dharma. Εάν δεν λάβετε νέα για το θάνατό μου στη μάχη, θα εκτελέσω μια επίθεση taiatari  στις 1800 στις 6 Απριλίου. Επιθυμώ να λουστώ με dharma μπροστά στον Βούδα.

Σας παρακαλώ να προσέχετε.

Κάνω την υπηρεσία μου λίγο πριν από σας. Θα περιμένω τον ερχομό όλων. Πατέρα, παρακαλώ ανέφερε αυτήν την επιστολή στον παππού.

Tetsuro


Αύριο πέφτω
Χωρίς μια προσδοκία 
Άνθος κερασιάς 

Σμηνίας Tetsurō Koya

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου