Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023

Moriturus



Χαθήκαμε μου είπες 

κι εγώ συμφώνησα

χωρίς καν να σε κοιτάξω.

Θα ήθελα να σου πω

πως δε χαθήκαμε, εγώ κρύφτηκα

για να μην αναγκάζομαι συχνά 

μπροστά μου να σε βλέπω.

Προτιμότερος της απουσίας σου ο πόνος

παρά της παρουσίας σου το άφταστο.

Μου φάνηκε πως σε είδα με τα φύλλα 

του πλατάνου να χορεύεις,

έκλεισα τα μάτια μου και το κεφάλι τίναξα

να μη μείνει εικόνα τέτοια άλλο στο μυαλό μου.

Πέρασε καιρός, αλήθεια είναι

μα ο χρόνος ποτέ δε γιάτρεψε κανέναν 

που να το 'χε ανάγκη.

Δε σε χαιρέτησα μου είπες,

μα τι αποχαιρετισμό να βρω που να ταιριάζει 

στο κεντρί του σκορπιού που στα πλευρά μου χώθηκε

αφήνοντας δηλητήριο και πόνο οξύ.

Σε χαιρετώ τώρα λοιπόν σαν άλλος μονομάχος

που στον Καίσαρα φωνάζει "Άβε" σίγουρος

πως ο θάνατος είναι κοντά

Ένας μελλοθάνατος κι εγώ, σου λέω καληνύχτα...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου