Σάββατο 20 Μαΐου 2023

Ο Χάρος και η κάλπη

 


Ήταν μια νύχτα δροσερή με ολόγιομο φεγγάρι

όταν ο Χάρος θέλησε μαζί του να με πάρει

"Αδύνατον", του είπα, "απόψε να ψοφήσω

χωρίς το κόμμα μου να πάω να ψηφίσω.

Άσε που έχω τρομερό φόβο μα και υποψία

πως θα μ' έχουν να μετρώ ψήφους και δελτία"

Απάντησε ο Χάροντας, -"Μα είμαι ο Βαρκάρης"

- "Με τόσο ευτελές επάγγελμα ψήφο δε θα πάρεις"

-" Να με ψηφίσεις δε ζητώ, μα θέλω τη ψυχή σου"

-" Ή τάξε μου ρουσφέτι ή πίσω στη γραμμή σου!"

-" Μα είναι εντελώς παράλογη η συμπεριφορά ετούτη"

-" Λες μέσα στο φάκελο να ρίξω και μπαρούτι;"

-" Δεν ακούς τι λέω άνθρωπε, απόψε θα πεθάνεις!"

-" Πριν τις εκλογές με τίποτα, τον καιρό σου χάνεις!"

Είδε κι απόειδε κι έφυγε για τα σκοτεινά του μέρη

αν τον ψηφίσω αυτόν ποτέ, να μου κοπεί το χέρι!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου