Τετάρτη 17 Αυγούστου 2022

The fortune-teller - Η μάντισσα



I walked the silent street

the grey town was asleep.

I had lost some money

playing cards

and had four drinks or five

well, maybe ten.

I stumbled and fell

injuring my knee

I sat on the pavement

leaned my back on a wall.

I was gazing at the moon and stars

when I heard footsteps.

A young gypsy woman,

a beggar and fortune-teller,

came and sat beside me.

she took my hand

and read it with her fingers.

"I see a bright future

if you 'll be prepared for some

turbulence", she said

"I can't see what's to come", I replied

"but I see a tired pretty lady,

come and take some rest if you like".

Her head touched mine and spent the rest of the night

there on the pavement.

She was right. Next morning was a better one

although we shared her lice for a week or two

that wasn't written on my hand and I never saw it coming


Περπάτησα στον σιωπηλό δρόμο

η γκρίζα πόλη κοιμόταν.

Είχα χάσει κάποια χρήματα

παίζοντας χαρτιά

και ήπια τέσσερα ή πέντε ποτά,

λοιπόν, ίσως δέκα.

Σκόνταψα και έπεσα

χτυπώντας το γόνατό μου.

Κάθισα στο πεζοδρόμιο

έγειρα την πλάτη μου σε έναν τοίχο.

Κοιτούσα το φεγγάρι και τα αστέρια

όταν άκουσα βήματα.

Μια νεαρή τσιγγάνα,

ζητιάνα και μάντισσα,

ήρθε και κάθισε δίπλα μου.

Μου έπιασε το χέρι

και το διάβασε με τα δάχτυλά της.

«Βλέπω ένα λαμπρό μέλλον

αν θα είσαι προετοιμασμένος για μερικές

αναταράξεις», είπε

«Δεν μπορώ να δω τι έρχεται», απάντησα

«αλλά βλέπω μια κουρασμένη όμορφη κυρία,

έλα να ξεκουραστείς αν θέλεις».

Το κεφάλι της άγγιξε το δικό μου και περάσαμε το υπόλοιπο της νύχτας

εκεί στο πεζοδρόμιο.

Είχε δίκιο. Το επόμενο πρωινό ήταν καλύτερο

αν και μοιραστήκαμε τις ψείρες της για μια-δυο βδομάδες.

Αυτό δεν ήταν γραμμένο στο χέρι μου και δεν το είδα ποτέ να έρχεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου