Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021

"Let me die with the Philistines!" - "ἀποθανέτω ψυχή μου μετὰ τῶν ἀλλοφύλων!"



They blinded me

took my strength away

a fool of me they have made

I have destroyed many warriors

and tens of wars I have won

now I am captured by her beauty

and her deceit

Restricted and humiliated

as my enemies revel

I have lost my power but not my faith

To you I pray my God

"Let me die with the Philistines!"


Με τύφλωσαν

τη δύναμη μου πήραν

αστειεύονται με μένα

Πολλούς πολεμιστές έχω σκοτώσει

και δεκάδες πολέμους έχω κερδίσει

τώρα είμαι αιχμάλωτος της ομορφιάς της

και της πονηριάς της

Δεμένος και ταπεινωμένος

καθώς οι εχθροί μου το γιορτάζουν

Έχω χάσει τη δύναμή μου αλλά όχι την πίστη μου

Σε σένα προσεύχομαι Θεέ μου

"ἀποθανέτω ψυχή μου μετὰ τῶν ἀλλοφύλων!"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου