Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2021

Misunderstood - Παρεξηγημένος

You see me as a low-life drinker

why not as an intellectual thinker?

I am not some moralist preacher

but a no mumbo-jumbo teacher 

You say I should be more serious

oh fool, when in love you are delirious

The king of the jungle is the lion

make no mistake, it'll end a carrion

A harlequin I am, about politics I don't care

you're trapped in your own life like in a snare


Με βλέπεις σαν ένα ρεμάλι πότη

κι αν κοιτάς έναν σοφό ιππότη;

Δεν είμαι κήρυκας διδαγμάτων ηθικών

είμαι δάσκαλος πραγματικών αρχών

Τη σοβαρότητα, μου λες να έχω στήριγμα

κουτορνίθι, ο έρωτας είναι παραλήρημα

Της ζούγκλας βασιλιάς είναι το λιοντάρι

μα κι αυτό θα καταντήσει ένα κουφάρι

Ένας αρλεκίνος είμαι, η πολιτική δε μ' αφορά

πιάστηκες στης ίδιας της ζωής σου τη θηλιά





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου