Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

Πάσχα

As Sri Lanka celebrate Easter Sunday this year, it's also time to ...

https://www.inforum.com/lifestyle/faith/5031725-A-poem-for-Easter-this-Sunday

Kirby Brandhagen

«Κύριε, καθώς πλησιάζει το Πάσχα, επιτρέψτε μου να σε έχω στο νου μου.

Ελπίζω  ότι στους κανόνες Σου, θα είμαι αληθινός.




Γλιστράω και πέφτω όλο το χρόνο,

Αλλά προσεύχομαι σε Σένα, για να με κρατάς δυνατό.




Η μικρότητά μου μερικές φορές με κατακλύζει.

Με κάνει να αναρωτιέμαι αν μπορείς να με δεις.




Ωστόσο, λες ότι ξέρεις τις τρίχες στο κεφάλι μου,

Παρόλο που μερικές φορές ξεχνώ να Σε ευχαριστήσω για το καθημερινό μου ψωμί.




Λες ότι προσέχεις ακόμη και την πτώση του σπουργιτιού.


Αυτό μου δίνει πεποίθηση, να Σε αναζητήσω.




Δεν είναι ότι δεν είμαι πρόθυμος να ευχαριστήσω.

Αλλά πολύ συχνά, αφήνω τα κοσμικά πράγματα, να Σε ξεπεράσουν.




Αλλά τώρα καθώς πλησιάζουμε την εποχή που πέθανες για μένα,

Σε παρακαλώ βοήθησέ με να κρατήσω το βλέμμα μου στο σταυρό, όπου από την αμαρτία, μας ελευθέρωσες.




Επίτρεψέ μου να δω τη δόξα Σου μέσα από τον πόνο Σου στον σταυρό

Η θυσία σου δόθηκε, έτσι ώστε στην κόλαση, οι αμαρτίες μου να μη με ρίξουν.




Έρχομαι σε Σένα και παίρνω τη χάρη Σου στα δύο μου χέρια

Ώστε, η ψυχή μου να μπορέσει να δει τον παράδεισο αντί για τον κάτω κόσμο της κόλασης.




Να ονομάζω την ημέρα της θυσίας Σου Μεγάλη Παρασκευή πάντα με  μπέρδευε.

Αλλά ευτυχώς για μένα, που με το θάνατό Σου, τον διάβολο, φίμωσες.




Βρυχάται ακόμα σαν πεινασμένο λιοντάρι, ζητώντας να μας καταβροχθίσει.

Αλλά όταν αναστήθηκες την Κυριακή του Πάσχα, τα σχέδιά του πίκρανες.




Έτσι θα το φωνάξω ότι είσαι ο Κύριός μου,

Ζητώντας Σου να με κρατάς πάντα στο πλοίο. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου