Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

The knife - Το μαχαίρι

Αποτέλεσμα εικόνας για knife

I drank the last sip of my wine 
letting your name 
fly out from my mouth 
along with my breath
A nightingale 
entered through my window 
"She 'll never be yours "
it sang 
"Cursed feathered bard 
How can your heavenly melody 
bring such a bitter message 
Leave my home at once !"
The bloody bird flew away 
And I'm all alone again 
Without you , without the 
uncomfortable company 
of my singing torturer 
Alone with a knife 
starving for my veins 

Ρούφηξα την τελευταία του κρασιού γουλιά
Αφήνοντας το όνομά σου
να πετάξει από το στόμα μου 
μαζί με την αναπνοή μου
Ένα αηδόνι 
μπήκε απ' το παράθυρό μου
"Ποτέ δική σου δε θα γίνει"
τραγούδησε
"Καταραμένε φτερωτέ βάρδε
Πώς μπορεί η ουράνια μελωδία σου 
τόσο πικρό να φέρνει μήνυμα
Φύγε απ' το σπίτι μου αμέσως !"
Το απαίσιο πουλί πέταξε μακριά 
Και είμαι μόνος μου ξανά 
Χωρίς εσένα , χωρίς την 
στενάχωρη παρέα
του τραγουδιστού βασανιστή μου
Μόνος με ένα μαχαίρι 
που για τις φλέβες μου λυσσά 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου