Πέμπτη 21 Απριλίου 2022

The obnoxious leaf - Το ενοχλητικό φύλλο

 


The wind brought a leaf

to my balcony

I heard it knocking my door

early in the moning

"What do you want this hour

of the day?", I asked,

the sun hasn't risen yet

"All I wish for is some coffee

and a little chat", it replied

and rushed into my room

made itself comfortable on my bed

and switched my TV on

"I trust you have a wifi connection"

the leaf said with an ironic smile

and took my cell phone

"Yes, I do", I replied

"but you'll have to go by the door

for a better signal"

the foolish part of a plant

jumped and stood by the door

and with a swift move I took

a sweep and threw it out!

But my luck was bad as always

the wind blew and took the leaf

inside again, from my open window

"I drink my coffee with three sugars"

it laughed as it was sitting in

the living room's armchair...


Ο αέρας έφερε ένα φύλλο

στο μπαλκόνι μου

Το άκουσα την πόρτα μου να χτυπά

νωρίς το πρωί

«Τι θέλεις τέτοια ώρα

,το ρώτησα,

ο ήλιος δεν έχει ανατείλει ακόμα

«Το μόνο που ζητώ είναι λίγο καφέ

και λίγη κουβεντούλα», απάντησε

και έτρεξε στο δωμάτιό μου

βολεύτηκε στο κρεβάτι μου

και άνοιξε την τηλεόρασή μου

"Πιστεύω ότι έχεις σύνδεση ασύρματη"

είπε το φύλλο με χαμόγελο ειρωνικό

και  πήρε το κινητό μου

«Ναι, ναι», απάντησα

«αλλά θα πρέπει να πας στην πόρτα

για καλύτερο σήμα"

το ανόητο μέρος του φυτού

πήδηξε και στάθηκε δίπλα στην πόρτα

και με μια γρήγορη κίνηση πήρα

μια σκούπα και το πέταξα έξω!

Αλλά η τύχη μου ήταν κακή όπως πάντα

φύσηξε ο αέρας και έφερε το φύλλο

μέσα πάλι, από το ανοιχτό μου παράθυρο

«Πίνω τον καφέ μου με τρεις ζάχαρες»

είπε γελώντας καθώς καθόταν αναπαυτικά

στη πολυθρόνα του σαλονιού...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου